مقایسه نماشویی با طناب و داربست
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
مقایسه نماشویی با طناب و داربست
چهار شنبه 22 تير 1401 ساعت 13:38 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

اغلب افرادی که اقدام به نماشویی ساختمان خود می کنند اولین سوالی که از مجموعه کارویس می پرسند این است که با چه روشی به نمای ساختمان دسترسی پیدا می کنید؟ پاسخ به این سوال زمانی مشخص می شود که کارشناس نماشویی از پروژه شما بازدید کند و شرایط ساختمان را بررسی کند. پس از بررسی شرایط ساختمان نحوه دسترسی مشخص می شود. در بیشتر ساختمان ها،  به راحتی می توان از راپل یا همان طناب برای دسترسی به ساختمان استفاده کرد اما در شرایطی نیز این امکان وجود ندارد.

نماشویی با استفاده از راپل یا طناب

یکی از معمول ترین و رایج ترین روش های دسترسی به نما، استفاده از طناب است. تیم کار با طناب باید آموزش دیده و متخصص باشد، چرا که استفاده از این روش نیاز به مهارت بالا دارد. تیم نماشویی با طناب کارویس دارای مدرک بین المللی کار با طناب ایراتا است و تجربه زیادی در این زمینه دارند. برای اینکه بتوان نمای ساختمان را با استفاده از این روش نماشویی کرد ساختمان باید دارای شرایط خاصی باشد برای مثال ساختمان نباید پیشانی زیادی داشته باشد چرا که عملیات کار با طناب را با مشکل مواجه می کند. با این حال این روش بسیار پرکاربرد است. استفاده دیگر طناب برای ساختمان های خیلی بلند و برج ها است.

نماشویی با استفاده از داربست

داربست جزء روش های قدیمی دسترسی به نما، جهت انجام نماشویی ساختمان است، روش داربست نسبت به روش های دیگر دسترسی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نیاز به ابزار، تجهیزات و وسایل بیشتری دارد و نسبت به سایر روش ها زمان بر تر و هزینه بر تر است. داربست زمانی مورد استفاده قرار می گیرد، که امکان استفاده از طناب یا بالابر وجود نداشته باشد. همچنین این روش نسبت به دو روش دیگر خطرات بیشتری نیز دارد. بنابراین تا جایی که امکان پذیر است از روش طناب که ایمنی بیشتری دارد و دردسر های آن کمتر است، استفاده می شود.

تیم نماشویی ساختمان کارویس

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای دسترسی به نما جهت شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که کاملا بستگی به نوع ساختمان شما دارد. روش طناب پرکاربرد تر است چرا که در ساختمان های بلند قابل استفاده است، هزینه کمی دارد، به ابزار و تجهیزات جاگیری نیاز ندارد، محدودیت های کمی دارد و ایمنی آن نسبت به سایر روش ها بیشتر است. مجموعه کارویس نیز معمولا نماشویی ساختمان را با این روش یعنی دسترسی با طناب بیش از سایر روش ها پیشنهاد می کند.

مقایسه نماشویی با طناب و داربست



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 120
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 778
:: بازدید سال : 792
:: بازدید کلی : 2709